Pluggchock och festpepp!

Hej! Nu var det lange sen jag skrev nagot har pa bloggen. Det beror pa att jag har legat begravd under skolpapper senaste dagarna... I mandags fick jag veta att en inlamning som jag trodde skulle in nasta vecka i sjalva verket skulle in torsdag denna vecka! Panik utbrot och jag pluggade frenetiskt hela dagen i mandags, tisdags och imorse. Men nu ar jag klar!

Jippie!

Beloningen for detta harda pluggande blir att fira oktoberfest imorgon. Det ar arets i sarklass storsta studentfest pa UNSW och alla kommer vara dar! Tyvarr har jag varken lederhosen eller dirndl, men a andra sidan ser jag ganska tysk ut och ett par flator ska nog gora susen. Jag kan lova en utforlig rapport om den stundande studentfesten och massor av bilder i nasta inlagg.

Vi ses om ett par manader!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Flätor, öl och en ständig kommentar,,, Ich heisse Inga kommer att göra susen. Bra jobbat med pluggandet! Nu har du gjort dig förtjänt av ... Oktoberfestival jaaa.

2009-10-14 @ 12:15:11
Postat av: Agneta

Skönt å höra att allt ordnade sig till det bästa.

Nu är du verkligen värd att släppa loss och festa.

Du kommer nog att vara den sötaste av dem alla.

Snyggare med prickig kjol och flätor, än svettig läderbralla.



Puss & kram från mor

2009-10-15 @ 11:58:27
Postat av: Emelie

Haha, jag tror det vankas juletider

rimmen blir bättre vad tiden lider...



Jag hade jätteroligt igår, på söndag kommer det bilder och detaljer på bloggen!

2009-10-16 @ 03:00:26
URL: http://wackywombat.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är den bästa lillasystern!

Pusspusspuss!

2009-10-17 @ 13:50:59
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0